دوباره پاییز...

انتشار مطلب

دوباره پاییز...

انتشار مطلب

دلتنگی...

دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۲۰ ب.ظ

 

یا حق

مدتی شده به شدت احساس دلتنگی میکنم.
بی دلیل گریه ام می گیرد.
دیگر هیچ چیز برایم مثل گذشته نیست.
خیلی دلم برای گذشته تنگ شده است.
شاید بیماری جسمی مادر بزرگ روح مرا هم بیمار کرده است.
فکر میکنم زندگی بعد از او برای من غیر ممکن خواهد بود.
نه طاقت دوری او را دارم و نه دل عیادت از او.
کاش اگر قرار به رفتن است دوباره به مانند گذشته با هم سوار ماشین شویم و برویم.

کاش مثل همه جدایی های موقت گذشته من دوباره بگویم فعلا خداحافظ

 

و در پی تمام دلتنگی ها جمله ای که تکرار میشود :

«فرّو الی الحسین»

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۶
حبیب

نظرات  (۱)

خدا بهشون سلامتی و طول عمر بده

پاسخ:
سلام
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی